ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات صنعتی

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

 

پاسخگویی به چالش های تولید صنعتی و ماشین آلات صنعتی
صنایع تولیدی مدرن نیاز به برنامه های با کارایی بالا دارند تا بتوانند بهره وری بیشتر ، کیفیت عالی قطعات و هزینه های عملیاتی کمتری را در دنیای فزاینده محیط زیست داشته باشند. مهندسان متخصص Moog سالها تجربه برآورده کردن چنین چالشهایی را در صنایع مختلف از تولید پلاستیک گرفته تا شکل دهی و پرس فلز و تولید آهن و فولاد دارند.

ما فناوری های الکتریکی ، هیدرولیکی و ترکیبی را با هم ترکیب می کنیم تا راه حل هایی دقیقاً مطابق با نیازهای برنامه شما حتی در چالش برانگیزترین محیط های ماشین آلات صنعتی در جهان به شما ارائه دهیم.

صنعت ماشین سازی یا صنعت ماشین آلات زیرمجموعه ای از صنعت است که ماشین آلات را برای مصرف کنندگان ، صنعت و اکثر شرکت های دیگر در اقتصاد تولید و نگهداری می کند. این صنعت ماشین سازی به طور سنتی به صنایع سنگین تعلق دارد. امروزه بسیاری از شرکتهای کوچکتر در این شاخه بخشی از صنعت سبک محسوب می شوند. بیشتر تولیدکنندگان در صنعت ماشین سازی را کارخانه های ماشین سازی می نامند.

این صنعت طیف وسیعی از محصولات از ابزارهای برقی ، انواع مختلف ماشین آلات و فناوری داخلی تا تجهیزات کارخانه و غیره را تولید می کند. از یک طرف صنعت ماشین آلات:

ابزار تولید برای مشاغل کشاورزی ، معدن ، صنعت و ساختمان.
ابزار تولید برای خدمات عمومی ، مانند تجهیزات تولید و توزیع گاز ، برق و آب.
طیف وسیعی از تجهیزات پشتیبانی کننده برای تمام بخشهای اقتصاد ، مانند تجهیزات گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع ساختمانها.
صنعت ماشین آلات انواع مختلفی از محصولات را تولید می کند ، به عنوان مثال موتور ، پمپ ، تجهیزات تدارکات. برای انواع مختلف بازارها از صنعت کشاورزی ، صنایع غذایی و آشامیدنی ، صنعت تولید ، صنعت بهداشت و تفریح ​​تا شاخه های مختلف بازار مصرف. از آنجا که چنین شرکت هایی در صنعت ماشین سازی را می توان بر اساس محصول بازار طبقه بندی کرد


نویسنده :
بازدید : 810
سه شنبه 23 فروردين 1400 - 23:37
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: